BEĞENMEDİĞİM ÜRÜNÜ İADE EDEBİLİYOR MUYUM?

www.passagetekstil.com.tr İnternet adresimiz üzerinden yapmış olduğunuz tüm alışverişlerinizi yasal süre (14 iş günü) içerisinde iade etme hakkına sahipsiniz.

İADE ETMEK İSTEDİĞİMDE NE YAPMAM GEREKİYOR?

Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 14 iş günü içerisinde aşağıda yer alan kriterler çerçevesinde iadesini gerçekleştirebilirsiniz. İade adresimiz: · İadenizi gönderdikten sonra, gerekli olması halinde sizden Kargo gönderi kodu talep edilebilir. Sorun yaşamamanız adına, gönderi kodunuzu lütfen saklayınız. · İade ile ilgili her türlü sorunuzu destek@passagetekstil.com.tr E-posta adresimize yazabilir, 0212 555 26 39 - 40 numaralı telefondan veya 0532 134 19 11 numaralı WhatsApp hattımız üzerinden müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

KREDİ KARTI İLE ALIŞVERİŞ YAPTIM. PARAM NE ZAMAN İADE EDİLİR?

Kargonuz tarafımıza ulaştıktan sonra ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir ve kartınıza iade işlemi 2 -10 iş günü içerisinde gerçekleştirilir. İade işleminiz yapıldıktan sonra üye olarak sipariş verdiyseniz kayıtlı olan e-posta adresinize sistem otomatik bilgilendirme maili gönderecektir. Bankanıza bağlı olarak, iadenizi kartınızda görmeniz, bir kaç gün sürebilir. İadeniz, ödemenizi gerçekleştirdiğiniz şekilde yapılacaktır. Taksitli ödemelerde geri ödemeler bankalar tarafından taksitlendirilerek yapılmaktadır.

HANGİ ÜRÜNLERDE İADE TALEP EDEMİYORUM?

İade talebinizin kabul edilmesi için Yasal süre (14 iş günü) geçmemesi gerekmektedir. İade talebinizin geçersiz kabul edileceği durumlarla ilgili olarak aşağıdaki kuralları okumanızı önemle rica ederiz; * Yasal süre (14 iş günü) geçmesi durumunda iade talebi onaylanmamaktadır. * Ürünlerinizi iade edebilmek için iade kargo kodu almanız gerekir. Anlaşmamız olmayan kargo şirketi ile iade yapılan ürünler size tekrar geri gönderilir. * Kullanıcı hatası ile (düşme, çarpma vb.) hasar gören ürünler iade alınamamaktadır. * Ürünü; orijinal kutusu, orijinal ambalajı ve kesilip kopartılmamış etiketi ile birlikte, yanında gönderilen dokümanlar ve tüm aksesuarlar da dahil edilerek göndermeniz gerekmektedir. İadenin gerçekleşebilmesi için ürünlerin kullanılmamış ve bozulmamış olması gerekmektedir. * Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmamasını ya da koli bandı kullanılmamasını rica ederiz. Aksi halde iade işlemi gerçekleştirilemeyecektir.

KAPIDA ÖDEME / KAPIDA K.KARTI İLE ÖDEME YAPTIM. İADE SÜRECİ NEDİR?

Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra müşteri hizmetlerimiz sizinle irtibara gecerek çalıştığınız herhangi bir bankanın IBAN numarasını isteyecektir. İban numaranızı destek@passagetekstil.com.tr E-posta adresimize gönderdikten 2 -10 iş günü içerisinde hesabınıza iade işlemi gerçekleştirilir. Kapıda yaptığınız alışveriş için ödediğiniz hizmet bedeli iade edilmemektedir. Hizmet bedeli iadesi yapılmamaktadır.

KAPIDA ÖDEME HİZMET BEDELİ İADE EDİLMEKTE MİDİR?

Kapıda ödeme işlemleri hizmet bedeli olduğundan hizmet bedeli iadesi yapılmamaktadır. İade tutarınız hesabınıza hizmet bedeli düşülerek aktarılır.

BEDEN / NUMARA DEĞİŞİMİ YAPILIYOR MU?

Ürün olmadığı takdir de aynı Ürünün beden / Numara değişikliği yapılmaktadır. Kargo tarafımıza ulaştıktan sonra talep etmiş olduğunuz değişikliği yapılacak olan Beden / Numara kontrol edilir ve işlemleriniz gerçekleştirilir.